Technologický strom
V minulém díle jsme se seznámili se stavením robota. Nyní se na předchozí díl pokusíme trochu navázat a budeme se zabývat technologickým stromem. Technologický strom je strom, který nám ve hře odemyká nejrůznější technologie, těmi je zde myšleno lepší a silnější kostičky pro stavení robota, výkonnější kola, ale kolikrát i úplně nové věci, kterými postupem času může být třeba Rail Gun, který od první úrovně dostupný není, nebo třeba pásy, které jsou dostupné až od té čtvrté.
Pojďme se tedy podívat na to, jak takový technologický strom v tuto chvíli ve hře vypadá.
Jak si můžete všimnout, rozdělení stromu je v celku logické. V horní části se tedy nalézají bloky kterými se obrněné vozidlo staví, po jejich pravici štíty. Na pravé straně jsou zbraňové systému, proti nim na levé jsou části sloužící k pohonu stroje a ve spodní části jsou pomocné systémy, jako radar a jemu podobné.
Další rozdělení lze použít podle vyzkoumaných a zatím nedostupných, tedy nevyzkoumaných bloků. Ty které již můžete použít jsou orámovány zeleně, zatím co ty, které je potřeba ještě vyzkoumat jsou oranžové. Každý blok je určen pro nějaký level, pro který se hodí. U oranžových bloků si v dolní části můžete všimnout jedné zajímavosti. Jsou tam dvě hodnoty, první ve hvězdičce značí, jaký level zkušenosti je zapotřebí, pro odemčení tohoto bloku a pak vedle hodnotu, kolik těchto zkušeností z tohoto levelu je zapotřebí.
Zkušenosti se získávají z bitev, které odehrajete. Vždy zde platí že získáte zkušenosti na takovém levelu, na kterém levelu je váš robot. Ze začátku tak budete získávat pouze zkušenosti z prvního levelu a budou sloužit pouze pro předměty, které jde za první úroveň koupit. Tyto předměty jsou ve středu celého stromu. Pokud vyzkoumáte všechny předměty na tomto levelu, je dá se říci zbytečné na tomto levelu setrvávat a jezdit dále. Daleko lepší, pokud je to možné je tank přestavit tak, aby byl určen pro boj na vyšší úrovni, díky které si odemknete další nové a lepší předměty.
Technologický strom by tedy byl jen v rychlosti shrnut, není o moc více, co by se k němu dalo říci. Příště se zaměříme na bitvy, protože právě ty jsou zdrojem všech kreditů, za které se bloky kupují a hlavně výzkumných bodů, potřebné pro odemykání předmětů.
ROBOCRAFT.cz | 12.2.2015 15:01 | 4614x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.